فقط یک بهار

هر گونه برداشت از این وبلاگ پیگرد قانونی خواهد داشت.

فقط یک بهار

هر گونه برداشت از این وبلاگ پیگرد قانونی خواهد داشت.

امروز ...

این روزها...

این روزها با خدا سر رقابت دارم تا مگر

شیطان، سجده ام کند

که من عاشقی چون او می خواهم

...

این روزها

این روزها ابرها بارانی اند

این روزها باران بارید

...

این روزها

نظرات 2 + ارسال نظر
محسن چهارشنبه 1 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 09:38 http://sedahamoon.blogsky.com

شیطان به شما سجده نکند به چه کسی سجده بکند؟
شک نکنید.
فقط کافیست انالحقی بگویید.


ما فکر کردیم که شما اصلن رفته اید و این روزها با خدا دارید چایی می خورید.

چه کار کنم من عاشق این شیطان لعنتی هستم...
حاضرم اناالحق بگویم آن گونه که حلاج گفت...
چایی؟! من؟! با خدا؟!

فریدون سه‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 00:37

اگه با خدا رقابت کنیم ، زبانم لال سنگ می شویم
****
به نظرم می آید اگر نوشته شود « این روز ها باران می بارد » صحیح تر است.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد